Page 9 of 73
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>
FireDragon (Chapter 212) - Sat 24 Dec 2016

How sad but glad about one thing she only ages a little before she returns. are you going to pick up where this left off with her coming to the world and rewrite things your way or are you going to leave things the way we remember them in the anime/manga and do some skiping ahead? I am really looking forward to when she remembers Sess.  how will things work out for them? wishing for more soon. thanks for all the awesome multi updates too. oh and Merry Christmas or whatever you celebrate.


MythMagykFae (Chapter 212) - Sat 24 Dec 2016

Ahhh so THATS what happened! I can't wait for more!


snow (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

naraku* my goodness why did it type naruto lmfao 


snow (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

this is getting so interesting! so naruto did something to make her forget? omg I can't contain my curiosity!!


MythMagykFae (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

Great chapter! I love the interactions with Saori, and great job with Naraku's intro!


Crazykenz (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

With that way everything is going. When the ball drops and she loses her memory. My heart is going to be broken.


KShadeslady (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

Sweet! Sweet!! Yet we know the path ahead of them will be very rough. Lovely chapters. Thanks so much! Cheers!


Charlotte Loraine (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

These chapters were so good! You're building up the suspense so well, I think I may try to take a guess on what happens to Kagome... I'm usually wrong but I think I may try lol. I think Sesshomaru has something planned, I think he may try to have something done to be able to keep Kagome in the feudal era, but at the cost of her memories. I still think Kikyo is going to get killed and Inuyasha is going to get pinned to the tree. I think maybe Kagome will still have the memories of her trips to the feudal era when she jumps down the well on her 15th Birthday, BUT, when she comes out of the well in the feudal era somehow her memories are gone then. And then maybe it starts out as the an with her seeing Inuyasha pinned to the tree while Sesshomaru is observing her. Idk though it's either that or Onigumo has something to do with it. But with the way you wrote "is this the right descision?" "She will remember." Made me think Sesshomaru has something to do with it!! 

Although I'm probably wrong, I can't wait to see what you have in store for us!! I haven't been with this story from day one BUT I almost have been lol. I binged through this story when I came across it up until chapter 100 maybe lol. I check for updates daily because this is one of my favorites on here(: I love it so much!!


Nicole (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

I'm so excited!! I can't wait to read the next chapters! She's almost 15!


KShadeslady (Chapter 210) - Fri 23 Dec 2016

Oh...My heart is breaking for them. Lovely updates! Thank you so much!


Sessygurl (Chapter 210) - Fri 23 Dec 2016

This is getting so intriguing! Im so sad for them.


natalia (Chapter 211) - Fri 23 Dec 2016

I knew that was miroku,s grandpa! And finally! Fifteen! But how about the memory of her family, inuyasha? Her friends? Even the photos that they have? How will everyone forget everything? His mother too? Curious how you'll spin this! Thx for updating!


natalia (Chapter 210) - Fri 23 Dec 2016

Amazing! I adore this fic! It goes to my most favourite list as number one! Thx for updating! Really I adore it!


Charlotte Loraine (Chapter 210) - Fri 23 Dec 2016

LOVED IT!! It's getting so good. I can't wait for your next update!(:


Pamela (Chapter 210) - Fri 23 Dec 2016

Hooray! I love this story;)


Michelle (Chapter 210) - Fri 23 Dec 2016

I love your story!!!! It's so refreshing to me keep doing what you do ????????????????????????


MythMagykFae (Chapter 209) - Fri 23 Dec 2016

Yay new chapter! Good buildup here with Onigumo overhearing everything. (:


Charlotte Loraine (Chapter 209) - Thu 22 Dec 2016

You're good! I know how it is being busy. Great chapter as usual and I can't wait for your next update(:


KShadeslady (Chapter 209) - Thu 22 Dec 2016

Oops! Hey you are a busy girl! Post when you can. 


Sessygurl (Chapter 209) - Thu 22 Dec 2016

Thanks for the update!


Page 9 of 73
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.