Page 1 of 5
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 Next > End >>
RubyJeweler (Chapter 1) - Mon 20 Aug 2018

I have not laughed this much in a long while! Lol. This drabble series portraying Sess as a hentai neet is awesome. It's so funny how he kept getting nosebleeds with oblivious Kagome. I would love to read more.


Makuro767 (Chapter 25) - Mon 20 Aug 2018

Sesshoumaru-chan?


KShadeslady (Chapter 24) - Fri 17 Aug 2018

Cause he’s adorable! LOL! I just love this sweet silly fun story! Thanks for updating! 


Alashia (Chapter 24) - Thu 16 Aug 2018

This story is so cute. I hope they will come together and have something blossom.


Cheyanna (Chapter 24) - Thu 16 Aug 2018

Yes Kagome just why was he there? Hmm... can’t wait to read more and thanks for the update!!!;)


Karichan (Chapter 24) - Thu 16 Aug 2018

Thats right Sango! Get her to admit her feelings for the HOT OUTAKU!!


KShadeslady (Chapter 23) - Tue 14 Aug 2018

LOLOLOL! Guys! Maybe you shouldn’t have run out on that dinner. Sweet update!


KShadeslady (Chapter 22) - Sat 11 Aug 2018

LOLOLOL! Silly boy! Just too much fun. Can’t wait to see what reaction this creates. Cheers! Thanks for updating. 


ALostChildFromHeaven (Chapter 21) - Thu 02 Aug 2018

very entertaining. It was like watching An anime except you’re readping it instead. Hope you update soon 


InumeT_FlyGirl (Chapter 21) - Wed 01 Aug 2018

I’m convinced Kagome is trying to make shorty cum ???????? like she HAS to know that he is one second away from nirvana. HAS TO!  I would be shocked and amazed if she was completely innocent in this! You go Kagome ! make Sesshoumaru YOUR NEET! 


KShadeslady (Chapter 21) - Wed 01 Aug 2018

LOLOLOL! He’s going to melt into a big puddle of goo! She’s going to give him a heart attack or st least a nose bleed. 


KShadeslady (Chapter 20) - Wed 01 Aug 2018

Oh PLRASE send him to me! LOL! Got to love a man who cleans! 


Cheyanna (Chapter 21) - Tue 31 Jul 2018

Oh my now he’s going to freak out. A date with a pretty girl probably caused his brain to malfunction lol. Can’t wait to read more!!!;) 


FayeMegan (Chapter 20) - Mon 30 Jul 2018

Lol, it's ironic because the "neets" are the ones with the messy rooms usually xD


Cheyanna (Chapter 20) - Mon 30 Jul 2018

I’m dying with laughter! That last part was though!!!! I can’t wait to read more and thank for the update!!!!;P


MythMagykFae (Chapter 19) - Tue 24 Jul 2018

This always makes me grin or giggle, thnk you for the lightness and amusment this story brings!


Karichan (Chapter 19) - Mon 23 Jul 2018

He gonna like that booty on a platter~ lmfaoooo

LETMESITDOWNIHAVENOSOUL~

Their relationship is going to be sooo adorable I can already see it!


KShadeslady (Chapter 19) - Mon 23 Jul 2018

Giggle! So much fun. Now she’s taken over and made him her project. Life will never be the same. Cheers! Thanks for the wonderful updates. 


KShadeslady (Chapter 18) - Sun 22 Jul 2018

Oh I am grinning so big here! I love this geeky Sessh. Sweet!!!


VS (Chapter 18) - Sun 22 Jul 2018

Hello,

I see it coming: first he is going to faint, then he is going to pinch his arm a few times just to be sure he is not dreaming. That's when he will start to panic and at the end he will decide to wear something utterly ridiculous and embarrassing!!! :P

Funny chapter as always! Let's see if Kagome is going to regret her invitation ;)


Page 1 of 5
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 Next > End >>

INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.