Page 1 of 4
<< Start < Prev 1 2 3 4 Next > End >>
Lonelylulaby (Chapter 107) - Wed 14 Nov 2018

This story is hilarious! I couldn't put it down even though it's way past my bed time.  Your portrayal of characters that ppl constantly make evil or stereotype is amazing and innovative, combined with your story telling and it just turns out so well.


aries_heart (Chapter 107) - Fri 19 Oct 2018

i love it all. im at work and pretty much forcing myself not to physically react at the cuteness  that is this fic


Mutnodjmet (Chapter 104) - Sun 29 Apr 2018

Love the last 4 chapters. 

Ahhh, young love.

So sweet and cute.  :)

Thanks for the updates...until next time.

Cheers!!!

 


Natalia (Chapter 104) - Sun 29 Apr 2018

Aw so sweetly embarrassing... Aw melts in a pool of goo.

Thx for updating!


Makuro767 (Chapter 90) - Sun 29 Apr 2018

Poor Shishio Makoto, he just can't take a break...wait wrong, series...


Makuro767 (Chapter 30) - Sun 29 Apr 2018

Kagome use EVADE!

Sesshoumaru use the ultimate move; KA-BE-DON!!


Makuro767 (Chapter 3) - Sun 29 Apr 2018

Bet that random student is Ranma from Takahashi sensei's other famous work


Mutnodjmet (Chapter 100) - Sat 10 Mar 2018

Inu~papa is just too funny...he doesn't miss a beat.

I think he already knows what is in Sesshoumaru's underwear drawer...LOL

There are no secrets that can stay hidden from Inu~papa...you just gotta love the man  :) lol

Nice chapter...just loving this story!!!


Sessygurl (Chapter 99) - Sat 13 Jan 2018

Oops, she forgot to tell Senpai!!! How is he gonna react? I cannot wait. Thanks for the update.


Natalia (Chapter 99) - Fri 12 Jan 2018

Touga is still rocking the world. Lol

And Kagome forgot such an important information? I wonder how he will react! 

Thx for updating. 


kaoruhana (Chapter 98) - Wed 10 Jan 2018

This is one of my absolute favorite drabbles on Dokuga!  I love the protector Sesshomaru turning into the jealous, high school boyfriend.  And I absolutely love how you really brought forth your characterizations of Kagome and Sesshomaru.  I always get really excited when I see you've updated and can't wait to read more!  


Natalia (Chapter 98) - Sat 06 Jan 2018

I bet she doesn't mind! 

I am glad she trusts him. Thx for updating! 


Natalia (Chapter 96) - Sun 03 Dec 2017

It's nit his fault your underwear is the same colour! Lol!

Cute! And hilarious!

Thx for updating!


Mimiru (Chapter 91) - Sat 25 Nov 2017

I can see taisho keeping the video to show to his future grand kids and say “this is how your parents finaly got together.” XDD


Mimiru (Chapter 90) - Sat 25 Nov 2017

I will not lie. My heart stopped for a second. I was screaming ”NOOOOOOO!!”

by the end of this chapter. For a few seconds i though you were also doing A time lapse, but nope

you just want to give us all heart attacks.


Natalia (Chapter 92) - Sat 25 Nov 2017

His kagome indeed! Go sesshoumaru!

Another lovely chapter! Thx!


Natalia (Chapter 91) - Sat 25 Nov 2017

Gosh inuyasha is seems always has the camera in his hand for needed moments!

I knew she was joking!

Thx for another chapter!


Natalia (Chapter 90) - Sat 25 Nov 2017

Oh comme on! That is not happening!

Memory loss? I hope she is just temporarily dizzy!

Thx for updating!


Natalia (Chapter 89) - Sat 18 Nov 2017

Ah I thought it was too easy! The hospital it is! I am amazed how strong she is! Another girl would've given up by now! I am glad she didn't!

Thx for updating!


Sessygurl (Chapter 89) - Fri 17 Nov 2017

*jaw drops* oh my Gah! Thanks for the updates. Great stuff.


Page 1 of 4
<< Start < Prev 1 2 3 4 Next > End >>

INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.