Page 1 of 3
<< Start < Prev 1 2 3 Next > End >>
nicole (Chapter 59) - Sat 17 Oct 2020

I like that's favorite anime #sailormoon


nicole (Chapter 56) - Sat 17 Oct 2020

Omgeeesse the about to encounter their past lives


SmilingFool (Chapter 59) - Fri 16 Oct 2020

Oh I don't think he took the sailor moon bit with a cheery face....  hopefully he doesn't break the camera...  proof of what they went through.  


SmilingFool (Chapter 56) - Sun 04 Oct 2020

Wow Kagome can be over dramatic and overbearing at times at least she saw what was out of place with Sesshomaru but not her surroundings go figure...  lol.


spunkyphresh (Chapter 54) - Sat 26 Sep 2020

Ooooooooooh is Kagome gonna escape???? Don't leave Sessh!!!! He will protect you!! 

cant wait for the next update!!! 


spunkyphresh (Chapter 53) - Sat 26 Sep 2020

Sesshomaru is worried about Kagome is the cutest thing!!!!! <333333


spunkyphresh (Chapter 51) - Sat 26 Sep 2020

YAY! Thank yu for continuing this story!!

Wait...Sesshomaru's a demon? 0.o


SmilingFool (Chapter 54) - Thu 24 Sep 2020

Oh wow both of them are clueless of what each other are....  LOL  how funny well not for them...  I can't wait to read more.  Update soon.


SmilingFool (Chapter 50) - Thu 17 Sep 2020

OMG what a wake up call...  lol wonder what he will think let alone Kagome adventure time... 


Sora-chan (Chapter 46) - Wed 16 Sep 2020

Oh my God

I am so so so SO ready for an update. I have so many questions. What are their necklaces, did they get them at the same time (did I miss this in earlier chapters XD)

I'm completely captivated, I like that they didn't just go to the past, i really appreciate how you set this up. Please please please I hope you update soon lol

 


Irish Lass (Chapter 46) - Thu 10 Sep 2020

Love the update.  can't wait for the next installment.  I am definitely hooked.


SmilingFool (Chapter 46) - Wed 09 Sep 2020

OMG  I thought the well would take him and leave Kagome behind.... Low and behold they both end up back in time....  Ha ha ha wonder what they will think now...  What will happen and what will they learn.  Can't wait to see what happens next.


Irish Lass (Chapter 42) - Mon 07 Sep 2020

I have really enjoyed your story so far.  I hope you update soon. 


VS (Chapter 32) - Mon 06 Jul 2020

No way!!!! HAHAHA I will reread this chapter a dozen times, epuc! Grandpa is best so far! Haha, I just can't! XD Thank you so much for the laugh! <3

I'm glad to hear things are looking up in RL, wishing you all the best for your graduation.


VS (Chapter 31) - Mon 06 Jul 2020

YES!!! I got my Buyo moment, thank you so much! XD There is no better way to show that he isn't the better of everyone than letting a cat use him that way. LOL

I love how Kagome's family speak what's on their mind without using a filter! Handsome? Weird name? Haha! Honestly I would feel a bit uncomfortable in bis position too, but he deserves it! Can't wait to see a chapter where they go to his house and she meets his family. It would be interesting to see the differences and similarities to their reaction/behaviour!


VS (Chapter 28) - Fri 03 Jul 2020

There is nothing better than awkward Kagome, LOL! Thanks for the laugh! Eye candy indeed, it's so Kagome-like to pay notice to his looks now -after they know each other for years! XD And yes, his personality can be a turn off, at least at the beginning! :P

I need a chapter where Buyo is really rubbing against him, don't let me hanging! And can't wait to read abour an embarrassing grandfather!

Take care!


VS (Chapter 24) - Wed 24 Jun 2020

Ugh, finally!!! I don't know how Kagome is able to handle him and Sesshoumaru has a lot of growing up to do, someday he will have to learn that it's not always about him. But teenies be like that.

At least they can start on their project now although I see a lot of fighting in tge near future! LOL

You know I would love to see the situation reversed. Let Sesshoumaru be the one begging for once! XD

Nice update!


VS (Chapter 22) - Wed 24 Jun 2020

The bickering between those two always amused me but I think this time Sesshoumaru crossed a line. He is being disrespectful towards Kagome's family and I hope he will realise that... :(

Kagome's request is more than reasonable and I can't wait to read about her jijan's stories. And I do hope he will show that arrogant teeny his place! ;)


spunkyphresh (Chapter 20) - Sat 20 Jun 2020

I absolutely loved this!! Great job!

Thanks for updating! 


spunkyphresh (Chapter 19) - Sat 20 Jun 2020

Preach, Inuyasha!!! 


Page 1 of 3
<< Start < Prev 1 2 3 Next > End >>

INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.