Reviews for Dilemma by NovemberDoll

Faith (Chapter 1) - Tue 16 Oct 2018

Gigglesnort! That was hilarious!


Pamelamoores (Chapter 1) - Mon 15 Oct 2018

Haha that was funny... and ended up steamily happy!!


*Rukiafighter* (Chapter 1) - Sun 14 Oct 2018

I am basically in love with your multiple writings and getting anything new from you is always a treat. Thanks for making awesome stories its a pleasure to read them.(yes even the comedy snippet)


me (Chapter 1) - Sun 14 Oct 2018

Omg, that last line killed me!  Too fun You!  

 

It was an unexpected hilarious twist.  

 

Love it!  


Anna Grey (Chapter 1) - Sun 14 Oct 2018

the last sentence... Gosh it cracked me up


Natalia (Chapter 1) - Sun 14 Oct 2018

The last phrase .. It killed me! Good job dear author! Another beautiful piece from you! Thx for sharing  


Cheyanna (Chapter 1) - Sun 14 Oct 2018

I laughed so hard after I read this! I didn’t expect what that note said but I’m glad things worked out! Looking forward to more!:) 


Mutnodjmet (Chapter 1) - Sat 13 Oct 2018

That was very cute and hilarious, especially that last sentence about what she wrote on the sticky note.

I loved it!!  Another shot from your wonderful mind.

Cheers!!!


Minime (Chapter 1) - Sat 13 Oct 2018

Hahaha.  That was unexpected. Very nice office romance.


INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.