Page 1 of 12
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>
Loveyaa (Chapter 48) - Wed 23 Aug 2017

Well no pressure. And the idea of Sesshoumaru buttering someone up before asking them for something. Kagome def has that dog on a leash in more ways than one. I can't wait to see what happens next :)


KShadeslady (Chapter 48) - Tue 22 Aug 2017

Yippee! Update! Yes, we always jump to conclusions. Thanks for updating. 


Midnight Cat (Chapter 48) - Mon 21 Aug 2017

Hehehehe!! Don't you just love little missunderstandings when the word is right, but the meaning is all wrong?  Loved this little chapter! Will be awaiting the next one with anxiety!


sonja hand (Chapter 48) - Mon 21 Aug 2017

Adore this story thank you for updating!!!


Loveyaa (Chapter 47) - Sat 19 Aug 2017

Hmm... and his brother's assistant wouldn't be seen as weird. I can't wait for all the hidden fun at this party. I can't wait to see what happens next :)


Zaac (Chapter 1) - Wed 09 Aug 2017

I created an account solely to review this story!

I mean, I already loved this website, and I could deal with not being allowed to read some stories while under anonymous, but I could not make it without getting the next chapter to this story. I even went searching for it and you on Fanfiction!

I love Love LOVE your story. I  can't wait to read the next chapter. I'm so proud of Kagone for not giving in and staying strong, as well as dominant and I love they're dynamic, both at work and in the dungeon! 

I wonder if we'll see any more of Kagome' s clients! 

 

Thank you so much for writing this story! 


dotti (Chapter 47) - Fri 28 Jul 2017

YAAASSSS!!! This story is do fun! I love it!! Plz update soon :))))


KShadeslady (Chapter 47) - Fri 28 Jul 2017

OMG! That was brilliant!! LMAO!!! Thanks so much for updating. 


Skylar (Chapter 46) - Fri 21 Jul 2017

Oh shippo! lol

Love it! The unique spin on their personalities is wonderful, and yet you still managed to keep the familiar essence of each individual intact.

Great job! Looking forward to the next update!


Valasaurus (Chapter 46) - Wed 19 Jul 2017

Loving the continuation


KShadeslady (Chapter 46) - Tue 18 Jul 2017

Whoop!!! This was just too funny! Shippou is not helping. So glad to see this one updated! Love this story. Thanks!


Lady Lynn (Chapter 46) - Tue 18 Jul 2017

At least it was the doggie treats he got.  I shudder on what would happen if he received a doggie bed or a dog house.


Loveyaa (Chapter 45) - Fri 20 Jan 2017

I wonder how long Kagome will be able to keep her foot down. I can't wait to see what happens next :)


Karichan (Chapter 45) - Tue 17 Jan 2017

That's right kagome! Stand firm!  Lol wonderful update!


KShadeslady (Chapter 45) - Mon 16 Jan 2017

Lol! He does love to rattle her cage. I have a feeling he will pay for that. Nice update! 


Valasaurus (Chapter 45) - Sun 15 Jan 2017

We'll see how long her answer stays no 


Angela (Chapter 44) - Sat 07 Jan 2017

Hahaha omg this series is just too hot!! I can't wait til Sesshoumaru tries to make her submit again xD


Loveyaa (Chapter 44) - Fri 23 Dec 2016

Don't kiss and tell. I'm sure Sesshoumaru appreciates that as he's daydreaming about her. but "take his seed"... gross. Haha... that weireds me out more than the dom/sub kink. I can't wait to see what happens next :) 


KShadeslady (Chapter 44) - Sun 18 Dec 2016

Too funny! Shippo is so bad! Great update!


Loveyaa (Chapter 43) - Tue 13 Dec 2016

Makes you wonder what his reward would have been and how things will now progress at the office. I can't wait to see what happens next :)


Page 1 of 12
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

INUYASHA © Rumiko Takahashi/Shogakukan • Yomiuri TV • Sunrise 2000
No money is being made from the creation or viewing of content on this site, which is strictly for personal, non-commercial use, in accordance with the copyright.